FANDOM

המידע הבא מבוסס על דעות של משתמשי האטריק — מה שאומר שהדייקנות והאמת שבהם לא נבדקו על ידי שום גורם רשמי, ועקב כך הם לאו-דווקא משקפים את אמת המשחק, אפילו אם הם מבוססים על מחקרים עצמאיים. אנא קחו זאת לתשומת לבכם.
  • קרא ותבין את החוקים, זה יעזור לך להימנע מטעויות רבות. אחת המשימות הראשונות שלך בתור מנג'ר היא לסיים את הרישיון, שיעזור לך ביחד עם החוקים להבין את המשחק ולהתמצא באפשרויות שבו.

  • שמור על כספך בתחילת דרכך. דברים שייראו לך חשובים הם לפעמים בזבוזי כסף מיותרים. הרבה מתחילים מבזבזים את כל כספם על הגדלת האצטדיון, קניית מאמנים גרועים (לדגומא: מאמן בינוני עם מנהיגות בינוני) ונכנסים לחובות בגלל שחקן אחד. תעצור רגע, תלמד ותבין את המשחק ורק אח"כ תוכל להשקיע כספים בדברים חשובים.

  • הכר את שחקנייך, בדוק אילו שחקנים טובים יש לך ע"י הרמות שלהם (לחיצה על הרמה תראה לך עד כמה הרמה טובה), באילו עמדות אתה טוב ובאילו עמדות אתה צריך להשתפר בעתיד. בדרך כלל שחקנים בלי תכונה ראשית מעל "בינוני" הם שחקנים לא שימושיים (המכונים שרברבים) וניתן לפטר אותם.

  • הדרך להתקדם במשחק הזה היא דרך האימון - אתה קונה מתאמנים צעירים, מאמן אותם במשך זמן מסוים, ומוכר אותם כשהם טובים יותר ברווח כספי. לפני הכל, תצטרך להשקיע כסף בקניית מאמן טוב - ככל שרמת המאמן יותר גבוהה כך השחקנים יתאמנו מהר יותר. המאמן המומלץ למאמנים מתחילים הוא מאמן סביר עם מנהיגות עלוב. לאחר שיש ברשותך מאמן טוב, תצטרך לבחור איזה אימון ברצונך לאמן (עוד פרטים בדף האימון ובקישורים שבסופו). לכל עמדה יש מספר מתאמנים שיכולים להתאמן בה, לפי הפירוט הזה:

  • עכשיו, בשעה טובה ומוצלחת, תצטרך לקנות שחקנים צעירים (בדרך כלל בני 17-19) בהתאם לאימון שבחרת. קנה מתאמנים עם תכונה ראשית בתכונה הרצויה (תלוי בעמדה) לפחות "סביר", אך התחשב גם בתכונות משניות מתאימות והתשדל שיהיו הכי צעירים שאפשר.

  • תתנסה במערכים וטקטיקות שונות, בהתאם לאימון שלך, לשחקנים שלך וליריבה שלך. לפעמים תצטרך לבחור בין מערך שהסיכויים שלו לנצח גדולים יותר לבין מערך שיאפשר לך לאמן מתאמן נוסף בשבוע. שימו לב שאסור לעלות עם יותר מ-3 שחקנים באותה עמדה, דבר זה יגרום לאיבוד האימון השבועי. מערכים מומלצים לכל עמדה:
    • שוערים - ניתן לשחק בכל מערך חוקי, ישנו חופש טקטי באימון זה.
    • הגנה - מומלץ לשחק במערכים שיש בהם יש 5 שחקנים מאחור, 3 בלמים ו-2 מגנים, כדי לאמן כמה שיותר שחקנים. מערכים כאלה הם לרוב הגנתיים מאוד. והמערכים הממולצים הם 5-3-2 ו-5-4-1.
    • קישור - מומלץ במערכים בהם יש 5 שחקנים במרכז, 3 קשרים ו-2 קיצוניים. המערכים הממולצים הם 3-5-2 ו4-5-1.
    • משחק אגפים - מומלץ לשחק בכל מערך שבו יש 2 קיצוניים ו-2 מגנים, המערכים הממולצים הם 3-5-2 ו-4-5-1, אבל גם אפשר להשתמש ב-4-4-2 (עם 2 קיצוניים ומגנים)
    • הבקעה - מומלץ לשחק במערכים בהם יש 3 חלוצים, שהם לרוב מערכים התקפיים, המערכים הממולצים הם 3-4-3 ו-4-3-3.

  • מומלץ להשקיע לפחות באחת מן מערכות נוער, גם בשביל הכיף וגם בשביל הסיכוי לרווח כספי משליפה טובה.

טיפים כלליים עריכה

  • אל תגזים ותקנה שחקנים עילאים ושחקנים טובים אחרים בזול, כי המשכורות שלהם גבוהות מאוד. קנה שחקנים בעמדות שאתה צריך, אל תבזבז כסף על שחקן שאין לך תוכניות איתו.
  • אל תפחד לעשות טעויות, ונסה ללמוד מהן.
  • תציב לעצמך מטרות לעתיד, לדוגמא - להגיע לליגה 6 בעונה הבאה. בנוסף, תבנה תוכניות כמו תוכנית אימונים לשחקנייך.
  • והכי חשוב, תהנה! הוועידה לעזרה ושאלות היא מקום מעולה למקרים שאתה תקוע או צריך עזרה, ושם יעזרו לך.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית