Fandom

Hattrick

עירוני "אוהד" כפר סבא

374דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

עירוני "אוהד" כפר סבא הוא מועדון כדורגל המשחק בליגה 6 באטריק.ההיסטוריה של המועדון ארוכה בשביל זמן כה קצר.

המועדון הוקם לראשונה בתאריך ה8 באפריל 2009 והיה תחת השם "עירוני כפר סבא".לרעת המועדון הקבוצה היתה לשעבר קבוצת רובוט במקום 8 ולא יכלה לעלות ליגה.הקבוצה התפרקה לאחר טעות של הבעלים עם משתמשים כפולים וסיימה אך ורק במקום השלישי.

כעבור שבוע עבר אוהד לצוות הניהול של המועדון the new bit שהיתה במצב קשה.אוהד הציל את הקבוצה כלכלית אבל בעלי הקבוצה ishai1000 פרץ לקבוצה של אופיר ואוהד והשתמש בה למכירת שחקניו ועל זה נסגרה הקבוצה.

בחודש מאי 2009 הסכימה הנהלת האטריק ישראל לתת לאוהד קבוצה חדשה וניפתחה הקבוצה ironi "ohad" kfar saba.מחזור הפתיחה איכזב את הבעלים עם תקו 1:1 עם קבוצת רובוט אפילו שלא היתקימו רכישות של ironi אבל כעבור מספר שבועות הקבוצה עלתה ממקום 7 למקום 2 עד סיום העונה.

לעירוני כפר סבא יש קבוצת נוער עם שחקנים מוכשרים ועם הצלחה גדולה בליגה. הניצחון הגדול ביותר הוא 11:0 על קבוצה מאנגליה, אך ההפסד הכי גדול הוא נגד קבוצה פולנית בתוצאה 8:0.

ההישג הכי גדול של עירוני כפר סבא במישחקי ידידות אירופים הוא ניצחון על קבוצה ספרדית מליגה 5 בבבית 2:0.עוד הישג נחמד נירשם נגד הפועל תל יצחק מליגה 7 בזמן שהקבוצה שיחקה בליגה 8.

הניצחון הרישמי הגדול ביותר הוא 11:0 נגד קבוצת רובוט מליגה 8 במסגרת גביע המדינה.

שחקן בוגר מחלק הנוער הטוב ביותר בכל הזמנים הוא לינדסי ראייני.

העונה השניה עריכה

כפר סבא סיימה את העונה במקום הראשון עם 11 ניצחונות,תיקו אחד ו2 הפסדים,מה שהספיק לה כדי לעלות לליגה 7. בנוער כפר סבא סיימה במקום ה3 מתוך 8 קבוצות. הקבוצה חגגה את חגיגות האליפות בפארק העירוני, כ5000 אוהדים באו להגיד תודה לקבוצה על עונה נפלאה.

העונה השלישיתעריכה

כפר סבא סיימה את העונה במקום השני בליגה 7 ועלתה לליגה 6, ובכך השלימה עליית שתי ליגות בשתי עונות.מאזנה היה 8 ניצחונות,3 הפסדים ו3 תוצאות תקו. כפר סבא פתחה את העונה עם סגל מוכשר של שחקנים צעירים,רובם שחקני בית שגדלו בקבוצת הנוער. הקבוצה סיימה במקום הרביעי בטבלה.

העונה הרביעית עריכה

העונה הרביעית הייתה עונה גרועה של כפר סבא, הקבוצה אמרה פיטרה את המאמן הארגנטנאי דיויד ראמפזי, שלקח איתה את אליפות ליגה 8 ועליה לליגה 6 ובמקומו הביאה מאמן הגנה בינוני מרומניה, הסגל של אותה עונה היה מאכזב כל כך וחטף תבוסות רבות. בסיום העונה כפר סבא סיימה במקום ה6 ועם ההישג המשפיל 14 נקודות מ14 משחקים. המאמן הרומני פוטר אחרי 10 מחזורים ובמקומו החתימו מאמן סביר אוסטרי שמטרתו הייתה להשאיר את הקבוצה בליגה ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה.

העונה החמישית עריכה

אחרי העונה המבישה בקבוצה ערכו מסיבת עיתונאים באימון הראשון העונה בה הצהיר המאמן: "אני בא לפה לבנות לכפר סבא שלד של שחקנים שישרת אותה להרבה עונות". וכך גם קיים, הקבוצה עשתה עונה מצויינת וסיימה במקום הרביעי עם 25 נקודות ועם 5 נקודות הפרש מהמקום הראשון.

העונה השישית עריכה

הקבוצה שקלה בהתחלה להמשיך עם המאמן האוסטרי אבל החליטו לא להמשיך עם החוזה ובמקומו החתימו מאמן טוב, יוונקסיוס הרמוואן מפולין. המאמן החליט לצאת למסע רכש מסייבי כדי שהקבוצה תסיים בצמרת ולרשותו העמידו סכום ענק של 8,820,000. הרמוואן החליט לשמור על כמה שיותר שחקנים שהמאמנים האוסטרי והארגנטינאי יצרו במשך השנים כדי לקבל קבוצה מגובשת שמכירה את סיגנון המשחק של האחרים. המאמן אמר בתחילת העונה שמקום שלישי יהיה טוב אבל כפר סבא הפתיעה וסיימה את העונה במקום הראשון אחרי הפרש שערים עדיף על מקום שני! שבת המחזור הייתה דרמה ענקית לכל חובבי האטריק:

בעוד להפועל פאבריטי שבמקום הראשון יש 33 נקודות לכפר סבא יש 30 נקודות, שבוע קודם השתיים סימו בדקו אחת נגד השניה, כפר סבא שיחקה נגד המקום השני, פאבריטי נגד מקום 4. בזמן שכפר סבא עלתה להיתרון התוצאה בפאבריטי נשארה כמו שהיא הייתה, מצב בו פאבריטי עולה בזכות נקודה יותר אך שחקן של הקבוצה במקום הרביעי הבקיע בדקה ב63 וגמר לפאבריטי את הסיכוי. אף אחד לא חשב שכפר סבא תסיים בכלל במקום הראשון אבל הם עשו את זה. השחקנים יצאו לפאב האוהדים של הקבוצה בקניון G במשך חצי שעה. לאחר מכן הגיעו לקניון ערים וחגגו עם הצלחת לעיניי 30,000 אוהדי הקבוצה.

לאחר החגיגות יצאה הקבוצה למחנה אימונים בסלובניה ועל הדרך החתימה עוד שחקן סלובני מבוגר ומנוסה שאמור לעזור לה לעלות ליגה.

הקבוצה ניצחה במבחנים את סלבה מוזיר 1:0 משער של אידן אושנינג והקבוצה העפילה לראשונה בהיסטוריה לליגה 5.

העונה השביעית עריכה

הקבוצה נפלה על ליגה חזקה ברמתה (24 מתוך 256). כפר סבא הצליחה להעפיל לראושנה לסיבוב הרביעי של הגביע אבל שאר העונה התמקמה בחלק התחתון של הטבלה. באותה עונה הקבוצה הציגה "חוסר ווינריות", פעמים רבות הובילה במשחק אך לבסוף הפסידה. במחזור ה13 הפסידה כפר סבא לוויסט פריסטול 2-0 באוהד ארנה וקבעה- כפר סבא חוזרת לליגה 6. בסיום המשחק התפתחה קטטה בין אוהדי כפר סבא לקוויסט פריסטול.[[קטגוריה:עירוני

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית