FANDOM

לפני כניסת מבחני הרישוי להאטריק, התחיל כל משתמש עם 1.5 מיליון שקלים בבנק, אך כשנכנסו מבחני הרישוי לתוקף כל משתמש מתחיל עם 1.25 מיליון שקלים בבנק, וכמובן הכסף הנוסף מהמבחנים. על כל משתמש לעשות את משימות הרישיון בשביל שיוכל להשתמש בכל תכונות האטריק, כמו כולם. כמו כן, ממשימות הרישיון מקבלים עוד מיליון ש"ח אשר יסייעו לקבוצה חדשה.

בשביל להגיע לדף הרישיון (בדר"כ, דף הרישיון יעלה כאשר משתמשים אשר לא סיימו את הרישיון נכנסים להאטריק) יש להיכנס לתפריט "האטריק שלי" ולבחור ב"רישיון". הרישיון נותן לכם גם את הזכות להצביע בבחירות.

משימות הרישיון:

1. בחירת שם לאיצטדיון שלךעריכה

האיצטדיון שלך קיבל שם על ידי המערכת, הגיע הזמן לתת לו נגיעה אישית יותר. ניתן לשנות את השם בדף ה"אצטדיון", שנמצא תחת דף הקבוצה שלך בתפריט.

במשימה זו יש לשנות את שם האיצטדיון, אשר שמו כרגע הוא XXX Arena, כאשר XXX הוא שם הקבוצה.

בשביל לשנות את שם האיצטדיון יש להיכנס בתפריט הקבוצה ל-"איצטדיון" ובצד שמאל למטה, מתחת ל"פעולות אחרות" לבחור ב"החלף שם לאיצטדיון". (אם אינכם רוצים לשנות את השם, אך לעבור את המשימה, אתם יכולים לרשום את שם האיצטדיון שיש לכם כרגע.

על מעבר המשימה תקבלו 25,000 ש"ח.

2. בחינת שחקן נוערעריכה

בכל שבוע ניתן לבחון שחקן אחד מקבוצת הנוער שלך, ולהעלות אותו לקבוצה הבוגרת. לפעמים המועמדים שלך הינם די טובים, אך ברוב הפעמים תבחר לסיים את החוזה עמם מייד. בטווח הרחוק, על כל פנים, החזקה ואימון של שחקנים צעירים הינה חיונית לקבוצתך. מידע אודות קבוצת הנוער שלך ניתן למצוא בדף "המועדון", שנמצא תחת דף הקבוצה שלך בתפריט. אנא בא לדף זה על מנת לבחון את שחקן הנוער הראשון שלך! בדף זה אתה גם יכול לבחור מה תהיה ההשקעה השבועית של המועדון שלך בקבוצת הנוער. אם השקעה גבוהה יותר, לאורך זמן, סיכוייך לקבל שחקני נוער טובים יותר עולים.

ניתן לקרוא עוד אודות קבוצת הנוער בעזרה> חוקים > קבוצת הנוער.

במשימה זו עליך לבחון (לשלוף) שחקן נוער.

בשביל לשלוף שחקן נוער עליך להיכנס בתפריט הקבוצה ל"המועדון" ובצד שמאל במרכז, מתחת ל"בחן שחקן נוער" לבחור האם אתם רוצים לשלוף שחקן שדה, או שוער וללחוץ על "בחן!".

על מעבר המשימה תקבלו 25,000 ש"ח.

3. בדיקת הכלכלהעריכה

ניתן להסתכל בדו"ח הכלכלי שלך על לחיצה על דף ה"כלכלה" בתפריט המועדון שלך. הדו"ח עוקב אחרי הכנסות והוצאות במהלך השבוע, וכמו כן נותן לך הערכה לגבי המצב הצפוי בתום השבוע. בכל סוף שבוע המצב הכלכלי מתעדכן וד"וח כלכלי חדש נוצר. היה קשוב לד"וח שלך ודאג שלא תכנס לחובות גדולים מדי - הקבוצה עלולה לפשוט רגל.

אנא בקר ובדוק את הדו"ח הכלכלי שלך על מנת להשלים את המשימה

במשימה זו עליך לבקר בעמוד הכלכלה של קבוצתך, בשביל לעבור שלב זה - כנס בתפריט הקבוצה ל"כלכלה".

על מעבר משימה זו תקבל 50,000 ש"ח.

4. בדיקת שחקניךעריכה

חשוב מאוד לדעת את נקודות החוזק והחולשה של הסגל שלך. לחץ על שם קבוצתך בתפריט על מנת לבקר בדף "השחקנים", בו תוכל לבדוק את היכולות והתכונות של שחקניך. אנא זכור שיכולות משתנות באופן איטי לאורך זמן כאשר מאמנים את השחקנים, בעוד שכושר המשחק של שחקניך עשוי להשתנות לעיתים תכופות יותר.

ניתן לקרוא עוד אודות יכולות השחקנים אם תלך לעזרה> חוקים > שחקנים.

אנא בקר בדף ה"שחקנים" על מנת להשלים משימה זאת!

במשימה זו עליך לראות את תכונו השחקנים שלך. בשביל לעשות זאת, כנס בתפריט הקבוצה ל"שחקנים".

על מעבר משימה זו תקבל 50,000 ש"ח.

5. שכור מומחהעריכה

המומחים בצוות המקצועי שלך תורמים רבות להתפתחות המועדון. עוזרי מאמן ישפרו את האימונים של שחקניך, מעסים יעזרו במניעת פציעות, ודוברים יסייעו בשמירה על נותני חסות מרוצים. אתה צריך לשקול היטב את מי אתה מעונין להעסיק, אבל התחלה טובה תהיה להעסיק לפחות עוזר מאמן אחד.

ניתן לקרוא עוד אודות הסוגים השונים של חברי צוות מקצועי בפרק 5 של החוקים: עזרה> חוקים > הצוות המקצועי. ועתה למשימתך, שהינה להעסיק מומחה. אתה יכול לעשות זאת תחת דף "המועדון".

במשימה זו אתה צריך לשכור מומחה אחד מחברי הצוות. בשביל לדעת מה כל מומחה מחברי הצוות עושה, ביחד עם מה מומלץ לרכוש כמתחיל, בקר ב-הצוות המקצועי.

על מעבר משימה זו תקבל 50,000 ש"ח.

6. חיפוש אחר משתמשים אחרים, קבוצות וכו'עריכה

אתה יכול לחפש אחר משתמשים אחרים, קבוצות, שחקנים וליגות בעזרת שימוש בדף "חפש" אשר נמצא בתפריט הכלים .

אינך יכול לדעת מתי זה יביא לך תועלת, לכן אנא בצע חיפוש עכשיו - זוהי משימתך הבאה. לדוגמה, נסה למצוא את אחת הקבוצות האחרות בליגה שלך.

אתה יכול לגלות אילו קבוצות נמצאות בליגה שלך על ידי לחיצה על הקישור בפינה הימנית התחתונה של האטריק.

במשימה זו עליך לחפש שחקן/מתשמש/קבוצה וכו'.. בשביל לעשות זאת עליך להיכנס לתפריט "כלים", לפחור ב"חפש" ולהקליד שם (או חלק משם) משתמש/קבוצה וכו'.

על מעבר משימה זו תקבל 50,000 ש"ח.

7. קביעת משחק ידידותעריכה

זה חשוב לאמן את שחקנייך ביעילות. על מנת לעשות זאת, עלייך לוודא שכל השחקנים שלך ישחקו לפחות משחק אחד בכל שבוע. אם שחקן אינו מתאים להרכב למשחק הליגה, זה רעיון טוב לארגן משחק ידידות ולתת לו הזדמנות לשחק בו. לחץ על קבוצה כלשהי. אם הקבוצה פנויה למשחק ידידות, תהיה תיבת מלל שבה רשום "הזמן קבוצה זו למשחק ידידות". לחץ עליה. בכדי ללמוד עוד אודות משחקי ידידות קרא עליהם בחוקים.

ככל הנראה תרצה להזמין קבוצות רבות על מנת להבטיח קיומו של משחק ידידות - אינך יכול להיות בטוח שהזמנתך תתקבל.

אתה גם יכול לבדוק את הבקשות למשחקי הידידות תחת "מודעות" בתפריט הקהילה מצד ימין. פה אתה יכול למצוא קבוצות שתוכל להזמין. או שתוכל לפרסם מודעה בעצמך.

במשימה זו עליך לקבוע משחק ידידות, בכדי לעשות זאת עליך למצוא קבוצה, אשר אינה קבעה משחק ידידות לאותו שבוע ולהזימינה למשחק ידידות, לאחר שיקבע משחק הידידות (הקבוצה המוזמנת צריכה לאשר את ההזמנה), אתה תעבור את המשימה.

בשביל למצוא ולפרסם קבוצות המחפשות משחק ידידות, אפשר להיכנס למודעות.

על מעבר משימה זו תקבל 75,000 ש"ח.

8. מתן הוראות למשחקעריכה

תן הוראות משחק עבור המשחק הראשון שלך בדף ה"משחקים". מצא את המשחק הבא שלך ברשימה ותן הוראות על ידי לחיצה על הקישור "הוראות".

מתן הוראות משחק הינה אומנות וכן מדע - עליך ללמוד זאת שלב אחרי שלב. למשחקך הראשון, נסה לוודא ששחקניך הטובים ביותר הינם על המגרש, ובעמדה הנכונה.

הנה מדריך קצר על התכונות הכי חשובות בהאטריק ובאיזה עמדה אתה משתמש בהן בצורה הטובה ביותר:

שוערים – שוער

שחקני הגנה – הגנה

קשרים – קישור

קיצונים - משחק אגפים

חלוצים - הבקעה

ישנם עוד תכונות וגורמים שיש לקחת בחשבון, וזאת מבלי להזכיר טקטיקה, התמחויות ומערכים. אל דאגה - תתחיל בפשטות ובמהרה תלמד את הדקויות של האימון.

במשימה זו עליך לתת הוראות למשחק הבא שלך, בשביל לעשות זאת עליך להיכנס בתפריט הקבוצה ל"משחקים" ושם לבחור ב"הוראות", משמאל לאחד ממשחקיך הבאים.

על מעבר משימה זו תקבל 125,000 ש"ח.

9. הצטרפות לוועידותעריכה

גש לדפי הועידות על ידי שימוש בקישור מהתפריט הראשי. בדף הראשי תראה המלצות על ועידות שאליהם תוכל להצטרף. הצטרף לועידה לעזרה ושאלות ולועידת המדינה שלך.

הועידה לעזרה ושאלות הינה מקום מצוין לבקש בו עזרה ממשתמשים מנוסים, והועידה הלאומית הינה הנמל של הקהילה המקומית. שים לב שיתכן ואינך יכול לרשום הודעות בזמן הקרוב.

במשימה זו אתה צריך להצטרף לאחת או יותר מוועידות האטריק. בשביל לדעת איך עושים זאת, בקר בעמוד ועידות.

על מעבר משימה זו תקבל 50,000 ש"ח.

10. רכישת שחקניםעריכה

בשביל לשפר את קבוצתך תרצה בשלב כלשהו לרכוש שחקנים חדשים בשוק העברות. אלפים תמיד עומדים למכירה - מכשרונות צעירים שזקוקים לעוד אימון, ועד שחקנים ותיקים היכולים להוסיף חוזק לקבוצתך מיד.

ניתן למצוא את דף "העברות" תחת תפריט כלים. חפש אחר שחקנים מתאימים והצע עליהם בהתאם לצרכים של קבוצתך. הזהר - אל תרכוש בסכום גבוה מדי לפני שתלמד מהם מחירים סבירים. ולעולם אל תרכוש שחקנים שאינך יכול להרשות לעצמך את מחירם.

במשימה זו את צריך להציע סכום כסף מסויים על שחקן. שימו לב! לא כדאי להציע על שחקנים אם אתם לא צריכים אותם.

בשביל לעבור את המשימה בלי לקנות שחקן, חפשו שחקן עם TSI מעל 2,000, אשר עומד על 0 ברשימת ההעברות והציעו עליו 5,000 ש"ח, אתם תעברו את המשימה וככל הנראה, מישהו יציע על השחקן יותר מכם, כך תוכלו לעבור את המשימה מבלי לקנות סתם שחקן.

על מעבר משימה זו תקבל 75,000 ש"ח.

11. בדיקת תוצאות משחקעריכה

בדוק את התוצאות של משחקיך על ידי ביקור בדף "משחקים", אשר נמצא תחת דף הקבוצה שלך בתפריט. לחץ על המשחק האחרון שהסתיים וקרא את דו"ח המשחק. רוב הסיכוי הוא שתפסיד את משחקיך הראשונים, וזה די נורמלי בשביל מתחיל. תשתפר במהירות בשבועות הראשונים כאשר תלמד כיצד להציב את קבוצתך ולאמן אותה.

דו"ח המשחק מתאר את מה שהתרחש על המגרש, צעד אחר צעד. למעשה אתה יכול לעקוב אחר כל משחק בדיווחים חיים אם תתחבר כאשר המשחק משוחק.

בתום המשחק, אתה יכול לבדוק את הציונים כדי לראות איך היו ביצועי שחקניך. משמאל לדו"ח המשחק מוערך כל חלק בקבוצתך ומושווה ליריבתך. ציונים אלה נותנים לך רמז אודות נקודות החוזק והחולשה של קבוצתך.

לפרטים נוספים, לחץ על הקישור מתחת לשם הקבוצה. דף זה מראה ציון בכוכבים לכל שחקן בהרכב. ניתן להשתמש בציון זה כדי להשוות בין שחקנים שונים בעמדה מסוימת.

במשימה זו עליך לבדוק את תוצאות משחקך האחרון, שים לב שתוכל לבדוק את תוצאות משחקך האחרון רק לאחר שתשחק אחד כזה. בשביל לעבור משימה זו, אחרי שתשחק משחק אחד, כנס תפריט הקבוצה ובחר ב"משחקים", המשימה תיגמר.

על מעבר משימה זו תקבל 50,000 ש"ח.

12. הצבת שחקן ברשימת ההעברותעריכה

על ידי לחיצה על שמו של שחקן, תוכל ללמוד עוד אודותיו. גיל, משכורת, נסיון, היסטוריית העברות ודברים רבים נוספים מוצגים.

אם זהו שחקן שלך, אתה יכול לראות את יכולתיו ולבצע מספר החלטות על הקריירה שלו: לפטר אותו או לשים אותו בשוק העברות. עתה נסה להעמיד את אחד משחקניך למכירה. עליך לבחור מחיר פתיחה עבורו, וכן לבחור קטגורית משחק למכירה. מחיר נמוך ימשוך ככל הנראה יותר קונים, בעוד שמחיר גבוה יכול לגרום לכך שלא תקבל הצעות כלל.

כל השחקנים נמצאים בשוק העברות למשך 72 שעות, והמציע את ההצעה הגבוהה ביותר זוכה.

במשימה זו עליכם לשלוח שחקן לרשימת ההעברות, בשביל לעבור משימה זו כנסו לתפריט הקבוצה ובחרו ב"שחקנים", בחרו באחד מהם ובצד שמאל במרכז בחרו את התפקיד בו תרצו לשלוח את השחקן למכירה ואת הסכום הראשוני ולחצו על "מכור!".

בשביל לעבור משימה זו בקלות ובלי לדאוג שעשיתם טעות כלשהי יש שתי דרכים.

א. להוציא שחקן גרוע.

ב. להוציא שחקן כלשהו, על מחיר גבוה מאוד (300,000,000 ש"ח, לדוגמא) כך אף אחד לא יקנה את השחקן ואתם תעברו את המשימה.

על מעבר משימה זו תקבל 75,000 ש"ח.

13. בחירת סוג אימוןעריכה

הגיע הזמן לבחור את סוג האימון בו תתרכז קבוצתך בשבוע הקרוב. השחקנים מתאמנים יחדיו, לכן כולם ילמדו את אותו הדבר.

רעיון אחד הוא לחפש את נקודות התורפה בקבוצתך, ולנסות לשפר אותם דרך אימון. אתה יכול גם להתרכז בשחקנים הצעירים המצטיינים שלך ולבחור בסוג אימון שיהפוך אותם לטובים יותר, ולבנות את עתידך סביבם.

המשימה שלך היא לבחור את סוג האימון לשבוע הקרוב. בקר בדף ה"אימונים", אשר ימצא תחת דף המועדון שלך בתפריט. אתה יכול לבחור מה מידת המאמץ באימון - מאמץ גדול יותר יגרום לאימון יעיל יותר, אבל מוסיף לסיכויי הפציעה.

במשימה זו עליכם לבחור סוג אימון. בשביל לעבור משימה זו כנסו בתפריט הקבוצה ל"תוכנית האימונים" ובחרו באימון כלשהו במלבן בצד שמאל למעלה. בשביל לדעת על האימונים השונים, בקרו בדף אימון.

על מעבר משימה זו תקבלו 50,000 ש"ח.

14. מתן הוראות למשחק חדשעריכה

הגיע הזמן לתת הוראות למשחק חדש. אתה צריך לנסות לנתח את משחקך הקודם ולראות אם יש משהו לשפר. יתכן שיש לך שחקן על הספסל שמגיעה לו הזדמנות? או אולי עליך להציב מחדש שחקנים מסוימים? בחינת מערכים שונים - אפילו אם הבחינה לא מצליחה - הינה הדרך הטובה ביותר ללמוד, אז נסה להפיק את המירב ממשחקיך הראשונים, וככה תשיג יותר במשחק בהמשך הדרך!

במשימה זו עליכם לתת הוראות למשחק אשר עוד לא נתתם לו הוראות. בשביל לעשות זאת כנסו בתפריט הקבוצה ל"משחקים" ולחצו על "הוראות" משמאל לאחד המשחקים אשר לא נתת לו הוראות.

על מעבר משימה זו תקבל 50,000 ש"ח.

16. בקר ב"מידע אודות תומך האטריק"עריכה

תמיד תוכל לשחק האטריק בחינם. זה אינו אחד מהמשחקים בהם אתה צריך לרכוש דברים כדי להתקדם בתחרות. בשביל לממן את המשחק, אנחנו מציעים כבחירה את שירות הפרמיום תומך האטריק. כתומך האטריק, אתה מקבל המון תוספות המעשירות את חווית המשחק שלך.

אנא עזור לנו להמשיך לפתח ולתפעל את האטריק על ידי הפיכה לתומך. בכדי לסיים משימה זאת, קרא אודות התוספות הניתנות לתומכי האטריק בדף "אודות תומך האטריק" תחת הדף "עזרה" בתפריט.

במשימה זו עליך לבקר ב"מיד אודות תומך האטריק", בשביל לעשות זאת כנס לתפריט "עזרה" ובחר ב"אודות תומך האטריק".

על מעבר משימה זו תקבל 50,000 ש"ח.

17. קניית נקודות האטריקעריכה

החנות היא המקום בו ניתן לרכוש נקודות האטריק, תומך האטריק, אתר המועדון, חולצות וכו'. במשימה זאת, תזכה לרכוש משהו בחינם: מספר נקודות האטריק בהן תוכל לבדוק את שירותי, הודעות ה SMS לטלפון הנייד, שלנו. לך לחנות וקנה את המוצר "3 נקודות האטריק".

(אנא שים לב שנקודות החינם, הינן באמת ללא תשלום. שירות האטריק SMS משולם תמיד מראש - אנו לא נחייב את חשבון הטלפון הנייד שלך.)

במשימה זו עליך לקנות 3 נקודות האטריק, (שים לב! שאתה לא באמת קונה אותן, אלא מקבלן בחינם), בשביל לעבור משימה זו עליך להיכנס לתפריט "חנות" ולבחרו ב"3 נקודות האטריק", אחר כך עליכם להכניס את מספר הפלאפון שלכם (אם תרצו) כאשר במקום הסיפרה 0 במספרכם, על המספר להתחיל ב+972 (ה+ ראשון, ואז ה-972). במידה והאתר עושה בעיות ואומר שהפלאפון לא תקני, הכניסו סתם מספר, כמו +9721234567.

על מעבר משימה זו תקבלו 50,000 ש"ח.

18. שינוי מערךעריכה

אם אתה מעוניין לשפר את יכולות הניהול שלך, מדוע שלא תנסה מערכים וטקטיקות שונים כדי לבדוק מה הכי מתאים לקבוצתך? כמו שאתה בוודאי יודע, המערך שמשמש כברירת מחדל הינו 4-4-2, עם ארבעה שחקני הגנה, ארבעה שחקני מרכז שדה ושני חלוצים. מערכים נפוצים אחרים הינם 3-5-2, 3-4-3 או 5-3-2. על מנת לשנות מערך, עליך להציב מחדש שחקן בתפריט ההוראות האישי שלו בדף ה"הוראות". לדוגמה, שחקן הגנה שמוצב מחדש כחלוץ משנה את המערך מ 4-4-2 ל 3-4-3.

עתה, נסה לתת הוראות למשחקך הבא והשתמש במערך שונה ממשחקך האחרון.

במשימה זו עליכם לשנות את מערך הקבוצה אר כרגע הוא 4-4-2. בשביל לעשות זאת כנסו לתפריט הקבוצה ובחרו ב"משחקים", בחרו במשחק 'רשמי אשר לא נתתם לו הוראות לפני ואז:

א. אם אתם משחקים בגירסאת הפלאש לקביעת הרכבים, פשוט גררו 3 שחקנים לחוליית ההתקפה, 4 לחוליית הקישור ו-3 לחוליית ההגנה (או כל דבר אחר אשר אינו 4 שחקנים בחוליית ההגנה, 4 בחוליית הקישור ו-4 בחוליית ההתקפה).

ב. אם אתם משחקים בגירסא הישנה לקביעת הרכבים (HTML), הציבו את כל השחקנים בעמדות ובחרו כפקודה אישית לאחד השחקנים פקודה כמו ,קשר נוסף" או "בלם נוסף" או "חלוץ נוסף".

על מעבר משימה זו תקבלו 50,000 ש"ח

19-24. מבחני הרישויעריכה

במשימות אלו עליכם לענות נכונה על כל אחד ממבחני הרישוי (בכל מבחן - 6 שאלות). שימו לב, מותר לכם להיעזר בחוקים ובכל מקור ידע אחר (כולל הוועידות). אם לא תענו נכונה על כל השאלות, לא יקרה כלום. אתם תראו את סימון תשובות המבחן שלכם, באילו צדקתם ובאילו טעיתם ותצטרכו לענות על אותן שאלות מההתחלה, ולצלוח את כולן.

בהצלחה!

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית