Fandom

Hattrick

שינוי מבנה הליגות אפריל 2006

374דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

האטריק גדל בצורה ניכרת בשנים האחרונות. זה נחמד מאוד כמובן. אולם, הליגות הגדולות סובלות עכשיו מבעיות שנובעות מהעובדה שהליגה אינה מתרחבת אחרי רמת הליגה ה 7. אנו משנים את מבנה הליגות. יהיו יותר קבוצות ברמת ליגה בליגות הנמוכות (אך עדין רק 8 קבוצות בכל בית!). באותה הזדמנות, אנו עושים הסרה חד פעמית של קבוצות ללא בעלים.

המאמר פורסם במקור ב-5 לדצמבר 2006.

מדוע?
ניתן לתאר את שיטת הליגה הנוכחית בהאטריק כ "בעלת צורת בקבוק". הסיבה שבחרנו בצורה זאת, לפני מספר שנים, היתה מסיבות אחסון וביצועים. במהלך השנים, תודות ליעול התוכנה ורכישת שרתים, יש לנו כיום שטח אחסון גדול בהרבה. ועתה הגיע הזמן לעצב שיטת ליגות חדשה שתוכל להתמודד עם מדינות גדולות יותר טוב יותר מהשיטה הישנה.

לשיטה החדשה יהיה בסיס מתרחב. הטבלה להלן מראה על מה אנו מדברים.

כמה מהדברים שנשיג עם השיטה החדשה:

  • פחות קבוצות "מתות", שכן קבוצות נטושות במעלה מערכת הליגות לא יצטרכו לשקוע כל כך על מנת להגיע לתחתית, שם ניתן להחליף אותן.
  • רשימות המתנה קצרות יותר במדינות הגדולות המתפתחות מהר, שכן אנו יכולים להוסיף עד 32768 קבוצות במכה, בעוד שבעבר יכולנו להוסיף 8192 קבוצות במכה.
  • משתמשים חדשים יזכו בסיכוי ריאלי להגיע לצמרת במסגרת זמן הגיונית, אפילו שהמשחק ימשיך לגדול. לדוגמה, על מנת לשכן 80000 משתמשים במדינה בודדת, השיטה החדשה היתה צריכה 15 רמות בעוד השיטה החדשה זקוקה ל 10 רמות בלבד.

מבנה הליגות החדש
בתום העונה הבאה, כלומר, אפריל 2006, נשנה את מבנה הליגות. המבנה החדש יהיה זהה לישן עבור ליגות ברמות 1-7. אבל מרמה 8 ומטה, יהיו יותר קבוצות ברמה, כמו שממוחש בטבלה הבאה:

קבוצות ברמת ליגה

Div.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

... שיטה ישנה...
8
32
128
512
2048
8192
8192
8192
8192
8192
8192

שיטה חדשה
8
32
128
512
2048
8192
8192
16384
16384
32768
32768

הסרה חד פעמית של קבוצות ישנות
היות והשינוי של מבנה הליגות יאלץ אותנו לבלבל את העליות/ירידות הרגילות בעונה הבאה, אנו רוצים לנצל את ההזדמנות הזאת כדי לעשות גם נקיון חד פעמי של קבוצות ללא בעלים. כל הקבוצות ללא הבעלים יורדו לרמת הליגה הנמוכה ביותר בתום העונה הבאה ואת מקומן תתפוסנה קבוצות רגילות, בהתבסס על שיטת הדירוג.

שיטת המידרוג הינה בשימוש אך ורק עבור עליות ליגה. זה רק דרך להשוות את מיקומך בבית מול בתים אחרים. כל הקבוצות מדורגות לפי הקריטריונים הבאים:

  1. רמת הליגה
  2. מיקום בטבלה
  3. נקודות ליגה
  4. הפרש שערים
  5. שערי זכות
  6. הטלת מטבע

אנו מדגישים שהניקיון הזה הינו ארוע חד פעמי שלא יחזור על עצמו בעונות הבאות. אנו מאמינים שזה יהיה מבלבל מאוד אם נמשיך לעשות אותו שכן אז לא תוכלו לעולם לדעת אם, לדוגמה, מקום שני בטבלה מוביל לעליה או לא. היות ובעונה הבאה יהיו הבלבול ואי הודאות בכל מקרה, אנו סבורים שזה זמן טוב גם לניקיון. אבל ברגע שהמבנה החדש יתייצב, איננו רוצים שהבלאגן יחזור בכל עונה.

האם קבוצה שירדה יכולה לעלות בחזרה?
כן, יתכן וקבוצות שירדו יעלו בחזרה לרמת הליגה הקודמת שלהם, אם יהיו מספיק מקומות פנויים ברמות הליגה שמעליהן.

אם כך, מה יקרה בסוף העונה הבאה?
בתום העונה הבאה (ואחרי משחקי המבחן) יהיו ארגון מחדש וחד פעמי של כל הליגות. ראשית, כל העליות (כולל עליות וירידות ממשחקי המבחן) יתקיימו כרגיל. שנית, כל הקבוצות ללא בעלים לאורך כל מבנה הליגה יורדו לרמת הליגה הנמוכה ביותר. אז, מספר קבוצות יעלו בשביל למלא את המקומות שהתפנו עקב הירידה של הקבוצות ללא הבעלים. עליות אלה יהיו מבוססות על המקום בדירוג שיוצג במהלך העונה. היות ומבנה הליגה הזה הינו מרוכז יותר מהמבנה הישן ברמות הליגה הנמוכות, יהיו הרבה "כרטיסי עליה" אם אתה ברמת ליגה 9 ומטה.

כיצד אני יכול לדעת את דירוגי?
הדירוג שלך יעודכן בכל שבוע. זה יתן לך רמז אם יש לך סיכוי לקבל את אחד מ"כרטיסי העליה הנוספים" שיהיו זמינים בתום העונה הבאה.

האם עדיין תהינה רק 8 קבוצות בכל בית?
כן. אנו לא נשנה את זה!

נכתב על ידי: האט ביורן

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית